Z Nowym Rokiem nowym krokiem

Chimera_1_2012 Gdyby policzyć wszystkie książki, które rozpoczęłam w minionym już roku, zapisałam na liście do przeczytania oraz porzuciłam czytając choćby kilka stron wyszłaby zapewne ciekawa liczba godna zanotowania. Jednak przyjmując, że zapisuję jedynie te, które ukończyłam zamykam rok 2012 ze skromną liczbą 15 pozycji. Tytuły i krótkie notki o nich znajdują się w poprzednich wpisach. Jednak te, które ujęły mnie najbardziej ciągle domagają się osobnej wzmianki (mam nadzieję, nastąpi to wkrótce).

Podobnie rzecz się ma z czasopismami. Chociaż do wielu tytułów zaglądam, niektóre kupuję (to już nałóg!), często też wypożyczam, ciągle pewien rejon mego czytelniczego głodu czasopiśmienniczego pozostawał niezaspokojony. Tęsknota ta ujawniła się w pełni, gdy latem 2012 roku zniknął z rynku Bluszcz. Dlatego z miłym zaskoczeniem odnalazłam na półkach giganta na E nowy magazyn. Na okładce: Magazyn literacko-kulturalny Chimera, temat przewodni numeru to: Narcystyczna osobowość naszych czasów. Duży plus za dobre wydanie, ciekawą szatę graficzną i dobry papier. Co do treści – ciągle jestem w trakcie czytania. Zachęcają nazwiska współpracujących z tytułem osób, między innymi: Joanna Bator, Filip Springer, Janusz Rudnicki. Jeśli ktoś szuka bardziej wnikliwych informacji na temat wydawnictwa niech klika tu. Na razie jestem mile zaskoczona lekturą. Czekam na kolejne numery.

Korzystając zaś z okazji, że to pierwszy wpis w Nowym Roku,  życzę wszystkim tu zaglądającym dużo pięknych, mądrych  słów do przeczytania oraz czasu, by móc się nimi w pełni rozkoszować 🙂

Skomentuj

